fredag 30. juli 2010

Nattetid

..Skulle vel egentlig vært i seng for ei stund siden men har en tendens til å bli litt treg med å komme meg i seng nå om kveldan.. Syns det er digg å slappe av og roe ned med litt musikk og nettfjasing:) Så det er det jeg har gjort den siste timen.. 

Vel, idag fikk jeg lyst å prøve meg på amerikanske pannekaker, så det ble rett og slett det til kvelds.. Det var helt greit.. Ble mett men var ikke noe som bare sa WOW da jeg smakte på de :p

Imorra kommer forresten mest sannsynlig de søte små hjem fra ferie, og jeg gleder meg sååå til å se de igjen! Utrolig hvor mye man kan savne de.. Merker at man bor nærme de og er vant til å se de flere ganger i uka. Kunne ikke klart meg lenge uten de altså <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails