søndag 24. juli 2011

1 uke i nytt rede

Jeg har vært stille på bloggfronten den siste halvanne uka.. Grunnen er ganske enkelt den at jeg jo har flyttet inn i mitt nye palass og der lever jeg i luksus, uten hverken tvkanaler eller internett. For øyeblikket har jeg heller ingen sofa. Den ble forsinket fra Bohus og jeg lever nå i et håp om å få den i uke 32, midten av august!

På fredag i forrige uke fikk jeg nøkkelen og på Lørdag var det fullt flyttesjau! Jeg er så utrolig heldig som har så mange fine folk rundt meg som stillte velvillig opp til å hjelpe både med flyttinga og nedvask i den gamle leiligheten. Tusen takk til alle som hjalp, og til alle dere som tilbydde dere! Jeg er så takknemlig:)

Jeg har ikke vært helt i form den siste uka og derfor står det enda en del esker på noen rom og venter på å bli pakka ut. Så alt er på langt nær på plass, og jeg føler ikke jeg får kommet meg helt i orden før sofa og bilder og diverse er på plass på veggene, men tenkte dere skulle få en liten sniktitt på hvordan det ser ut foreløpig:)
    
    
En liten smakebit bare, og flere kommer forhåpentligvis med gjevne mellomrom etter hvert jeg kommer meg mer på plass:) 

So long..

6 kommentarer:

  1. Fin leilighet :-)

    SvarSlett
  2. SV: Godt fornøyd ja! Men det er jo bare en liten bit av den som vises her, bedre i virkeligheten :)

    SvarSlett
  3. Åh, så fint du har fått det allerede!! Ser flott ut, lyst og deilig! Gleder meg til å se med den fine sofaen på plass også ;) Du må hive ut mere bilder igjen da! :)

    SvarSlett
  4. SV: Tusen takk! :) Trives veldig godt med at det er lyst og åpent! :) Og selvfølgelig kommer det bilde når sofan og enda mer er på plass så det er bare å følge med :)

    SvarSlett
  5. Kjempefint!! :D Så lyst og flott!!

    Gleder meg til å se flere bilder, og ikke minst se palasset ditt live ;)

    SvarSlett
  6. SV: Masse tusen takk!! :D Jeg trives veldig godt med å ha det så lyst og åpent rundt meg!! Herlig :D

    Og jeg gleder meg masse til å vise deg palasset mitt live også!! ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails