søndag 9. oktober 2011

Julegaveønskelisten!

Jeg har fått skrevet ned litt diverse jeg ønsker meg til jul og kunne jo dele litt med de som lurer og ikke lurer.. Bildene er lagt inn i tilfeldig rekkefølge;)
En ny iPhone hadde ikke vært feil!!! Holder på å bli gal av den gamle min som både klikker når det passer den og suser og skurrer noe veldig!
Gavekort på IKEA har man jo alltids bruk for!! Der finner man noe uansett om man skal ha noe eller ikke.
 Hvitt saueskinn har jeg hatt ganske lenge på ønskelista. Syns det er så fint å ha i en sofa eller no.. Og endelig har jeg fått meg en sofa der det hadde passa med et sånn:)
 Penger er jo ganske safe, og alltid veldig greit! Kanskje man da er heldig å finne noe på salg i januar så får man plutselig mer ut av julegaven:)
 Sengetøy føler jeg nesten aldri man kan få nok av, og det er iallefall noe som er kjedelig å kjøpe selv.. Men når jeg pakket da jeg skulle flytte fant jeg ut at jeg nesten bare har flanellsengetøy.. Så jeg ønsker meg flere bomulls sengesett! 
 Når jeg skal på shopping i nærheten her så går jeg til Lyngdal! Og der har de sentrumsgavekort som jeg hadde satt veldig stor pris på å få.
En håndstøvsuger ser jeg for meg hadde vært veldig praktisk å ha om man søler litt smuler eller noe. Himla greit å slippe å frem med den store støvsugeren for bare bittelitt..

Siden jeg i leiligheten ikke har vedovn og ellers bare kabler til å varme meg på så ønsker jeg meg en varmeovn av noe slag.

Kjenner jeg meg selv rett så blir nok ønskelista oppdattert innen jula kommer;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails