torsdag 2. februar 2012

Nattlig hilsen

Jeg har nå lagt meg og tester mobilblogging! Finnes kanskje en enklere måte enn sånn jeg gjør nå men det får så være!

Ute hører jeg brøytebilene fyke forbi, ikke noe godt tegn med andre ord.. Egentlig spent på å våkne imorra for å se hvordan nattens dryss har utvikla seg. Syns vi har fått nok snø jeg. Den som har kommet nå kan ligge til våren, akkurat sånn som den er. Hvis ikke kan regnet komme, etterfulgt av en fiiin vår! Gleder meg til lysere tider:)

Imorra er det helg og jeg vet ikke helt om jeg gleder meg. Hadde gleda meg 100% hadde jeg visst jeg bare kunne kose meg med akkurat det jeg vil.. Men det blir heller å kose seg så godt jeg kan med innleveringsoppgave og skolearbeid!

Ser derimot frem til neste helg for da skal jeg og Trine til Stavanger for å besøke beste Ragnhild og Leo!! Tipper det blir ei fin helg. Kan jo egentlig ikke bli noe annet når man er sammen med de:)

Vel, jeg får vel nesten prøve å få litt skjønnhetssøvn, det kan vi jo alle trenge iblant!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails