torsdag 12. april 2012

Jeg kan stresse ned!

Påsken er et tilbakelagt kapittel og hverdagen har igjen inntatt oss. Det vil jeg faktisk si er litt godt. 

Påsken som var i år var ikke som påsken pleier å være. Til vanlig er det avslapping på høyt nivå på hytta fra onsdag til søndag/mandag! Men i år føler jeg alt ble litt stress og kaos, mye grunnet en innleveringsoppgave jeg ikke kom igang med og som dermed gnagde i bakhodet hele uka! 
 Husker rett og slett ikke hva jeg gjorde på mandagen, men tirsdag var jeg og Berit i Lyngdal på litt shopping. Så var det hjem, pakke i bilen å kjøre rett på hytta. Der borte kom også lillebror å co bort på kvelden for å være til torsdag. Mine tre søte små var med for de ville jo også på påsketur! Ett par koselige dager der borte med grilling, bål, kjeks og brus ute, godis.. Ja, alt som hør og bør være til påske:) 
Jeg kom hjem på torsdags kveld og da nøyt jeg en kveld for meg selv:) Fredag satt jeg meg for å jobbe med oppgaven, men kom jeg noen vei..?! Nope!
Hentet den beste Ragnhild som skulle komme på overnatting hos meg til lørdag. Vi grillet, fjaste, så på tv og film, spiste godis, lo, og rett og slett bare koste oss! 
<3

På søndag var det klart for barnedåpen til Miguel. Jeg var så utrolig heldig å bli spurt for ei stund siden og å være fadder for den fine, blide gutten. Ei ære som det sier man selvfølgelig ja til! :) Så det var en utrolig koselig dag med feiring på Høyland! 
Endelig på tirsdag fikk jeg satt meg ned å skrevet oppgaven! Nå er den levert, og leveringsfristen har gått ut så nå er det virkelig ikke noe å tenke på lengre! Utrolig at en sånn ting skal ligge å gnage i hodet på enn, og litt ubevisst ødelegge litt av roen og kosen man ellers har. 

Nå er man tilbake i hverdagen igjen og det er en herlig følelse å gå mot vår og sommer! Love it! I kveld blir det bingo og paradise hos fine Lise, det er alltid like kos :D Og vips, etter en rask arbeidsdag imorra.... så er det helg, og da kommer Trine hjem, og det er planer om å se titanic på kino også en dag i helga. Det skjer jammen mye fint for tia, og enda mer fint skjer snart...... 
Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails