torsdag 7. juni 2012

Time goes by

PLUTSELIG var det veldig lenge siden jeg hadde blogget.. Det har med andre ord gått i ett for denne jenta de siste ukene. Eksamenslesing, eksamner, 17.mai, kongsberg og sverige tur, kos med søte små samt 4 beinte, sommertemperaturer og dager ute fra morgen til kveld.

Det har altså vært litt hektisk i perioder men også noen veldig fine dager! 17.mai var forsåvidt en kald fornøyelse.. Men ikke så lenge etter kom jo sommervarmen til oss og var noen dager. Det var helt fantastisk. Håper bare det var en forsmak på hva vi har i vente!! :) 

Dagene da det var sommertemperatur, sola steikte og vannet var varmt koste jeg meg blant annet med Birk. Endelig er han god i foten sin igjen, noe som gjør godt i tante-hjertet som da kan ha han med rundt litt :) 
Har henta han noen ganger og hatt han med i bilen for å kjøre til der vi kan gå tur. Han sitter som en konge ved siden av meg, skuler litt bort for å prøve å få litt kos underveis på kjøreturen. Og får han ikke det så legger han seg litt snurt ned i setet;) 

Tenkte jeg kunne legge ut et lite bilderas fra turene med Birkegutten siden sist:)
 Birk er den beste fotvarmeren som er. Godt når mine føtter er kalde, noe de som oftest er:)
Lot Birk leke med ei tom sukkereske som tydeligvis var stappa med masse søppel... Han satte litt av et blikk på meg når han var ferdig med "oppdrag rive istykker det som er å rive i stykker" ;)
 Det hvite huset er virkelig mitt drømmehus! Det er så idyllisk syns jeg!! Gammelt men stilfullt og det ser sååå koselig ut inne!! Ser alltid litt ekstra på det når jeg er forbi :)
 Vi har vært på tur innover strøumen ett par dager og der kommer vi til å ta turen mange fler ganger. Der fikk Birk løpe løs og kose seg med pinnekast og også en dukkert i sommervarmen. 
 Som dere skjønner har det vært noen nydelige dager siden sist. Nå er jeg også helt ferdig med skolen og har bare 3 arbeidsdager igjen til sommerferie. Det skal bli herlig med friiii :D Da blir det også garantert mange fler turer med fineste Birk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails