mandag 21. desember 2009

Jul, jul.. Strålende jul!!

Julekakene er i boks, julepynten er tatt frem, julekortene er skrevet og sendt, t-lys er tent, juletreet er pyntet, julegavene er pakket inn, SNØEN er KOMMET utenfor.. Alt ligger til rette for å bli en fantastisk fin jul! <3

Vel, i uka som har gått så har vi hatt julekonsert med brassen. Kjempekoselig, og da kom jo også Trine og Terje heeelt fra Vennesla for å få med seg konserten. Smiler enda jeg:) Hadde deilig julemiddag på øvelseslokalet etter konserten så det ble en fin slutt på dette brassåret:)

På Lørdag var jeg på konsert i kirka.. Hanne Krogh og tre tenorer.. Det var helt FANTASTISK!! Gud så nydelig hele konserten var. Kjempekoselig og det gav nok en dose med julestemning <3

Natt til igår kom jo også snøkaoset helt ned til Lista så da falt siste brikka på plass for å få ordentlig julestemning... Nå mangler bare lille julaften med Grevinnen og Hovmesteren, Julaften med Tre nøtter til Askepott.. DA er det JUL!! :D Gleeeder meg!! Men det er altfor få dager igjen så jeg håper dagene går seint nå! Men det er vel heller tvilsomt:p

Jeg har bedrevet litt av dagen til å knipse litt bilder inne for å fange litt julsetemning på bilde også:) Bilder hører jo også med i jula:)


Fine nissen som sitter gjemt inni juletreet:)


Hesten som jeg fikk for maaange år er en tradisjon på juletreet <3


En gammel snømann til å ha på juletreet fra pappa var liten faktsik. En spesiell sjarm!



2 kommentarer:

  1. Så koselig! Fine bilder! Her ligge iallefall ting til rette for at det blir ei kvite jul, men ikke så mye mer enn det hjemme hos meg... :/ Men bare vent te neste år:) Og TUSEN TAKK for kjempefint julekort!!

    SvarSlett
  2. Jeg så ikke kommentaren din før nå jeg.. Litt treg i oppfattelsen her men. :p
    Det ble jammen hvit jul og hvitt nyttår også for de fleste i Norges land tror jeg. Kjempekoselig:)
    Godt å høre du fikk julekortet:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails