søndag 10. oktober 2010

Old Horse

I mange mange år har mamma å de hatt denne lille (gynge) hesten stående i stua, og har har sett beundrende på den i vel så mange år! Fra første gang jeg så den så fallt jeg pladask. Vet ikke hva det var med den men noe må det uansett ha vært!
Den ser så staselig å fin ut der den har stått hos mamma å de. Men etter mange år så så mamma seg lei av hele hesten, og den hadde falt i gulvet og brukket. Så den skulle i søpla! :o
Jeg fant superlimen til pappa og limte den sammen igjen. Mamma ble vel lettere oppgitt for nå hadde hun jo sett sitt snitt til å kaste den:p Men så fikk jeg beskjed om at jeg bare kunne ta den med meg for ho ville ikke ha den der! Jeg kan love deg at jeg var ikke sein med å putte den i veska mi:) 
 Så nå har den fått en staselig plass på komoden min i stua, og jeg er godt fornøyd og lette for at den slapp en forferdelige sjebnen med å havne i søppla!

3 kommentarer:

  1. Den va jo så fin :) Flaks at du redda den fra en så trist sjebne!

    SvarSlett
  2. SV: Ja, ikke sant?? Jeg syns den er kjempefin, så det var godt jeg reddet den fra søpla! :o ;)

    SvarSlett
  3. Heihei:D Så gøy du ville være med på Give Away:D Du tar så mange nydelige bilder:) kjempesøt hest!

    Ønsker deg en fin kveld Hege og håper alt står bra til:D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails