tirsdag 15. mars 2011

Day 45

Day 45 - En venn du har hatt helt siden 1.klasse
Helt fra 1.klasse da jeg ble kjent med Trine (til høyre på alle de bildene der ho og jeg er sammen...faktisk!), har vi hengt sammen.. I tykt og tynt!
Vi hadde en periode på slutten av barneskolen og i ungdomskolen da vi ikke hadde så god kontakt men det tok seg opp igjen! :)
Vi har gjort utrolig mye gøy sammen!! 
..Blant annet diverse fester, og her var det sykling ut til travfesten en sommer for noen år tilbake:) Goooode minner!
Trine vet alltid å ta seg godt ut, og jeg tror ikke det finnes noen jeg har ledd så mye med som jeg har gjort sammen med henne :D
Jeg har ikke tall på hvor mange ganger vi har overnatta hos hverandre, spist popcorn og vært overtrøtte...
Vi har også laget oss en tradisjon med telttur hver sommer! Noe å se like mye frem til hvert år.
Men stort sett ter vi oss som helt normale folk, som dere ser svart på hvitt.. Et bilde sier som sakt mer enn 1000 ord;)
Til tross for at vi nå bor et godt stykke fra hverandre, klarer vi å holde kontakten og det er alltid godt å treffes!! 

2 kommentarer:

  1. Artig med gamle bilder! ;D

    Åååh!! RC cola!!! :D *slå hull i korken,og stappe sugerør nedi*-minner! :D HVER LØRDAG til barnetv! :D

    SvarSlett
  2. SV: De RC cola´an tror jeg nesten bare vi hadde til bursdag her.. Men husker det var stas med å slå hull i korken ja.. alltid pappas jobb det ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails