fredag 23. september 2011

Den etterlengta turen

I mitt forrige innlegg var jeg virkelig klar for Oslo tur med alt det som hørte med.

For å fortelle litt om turen så startet den på Tirsdag. Ble kjørt til kjevik og tok fly derfra til Oslo. Der satt jeg å venta på Ragnhild som kom halvanne time etter meg. Men tiden gikk fort der jeg satt å så på folk.
Vi tok så flytoget til Oslo S og fant hotellet vi skulle ligge på (Thon Hotel Spectrum), her lå vi også sist vi var på konsert:) Koste oss med litt mat på rommet den kvelden før vi ladet batteriene for å være klare for shopping dagen etter. 

På Onsdag var den store dagen vi hadde venta på så lenge. Josh skulle endelig spille i spektrum. Men før den tid skulle vi sørge for å holde visakortene varme med litt shopping! Da vi gikk ut fra hotellet i halv ellevetiden eller noe sånn så vi de svarte turnébussene stod parkert utenfor spektrum, og vi skjønte at Mr.Groban hadde ankommet byen noe som gjorde oss enda mer gira:p 

Tror vi lett kunne sittet på muren ved bussene hele dagen i håp om å få glimt av han men så var det disse visakortene som skulle brukes, så vi fortsatte mot Karl Johan. 
Vi koste oss blant annet på en café med kaffe og varm sjokolade. Shoppinge gikk også rasende fint, jeg fikk handla litt klær og ett par julegaver så jeg var godt fornøyd!
Tilbake på hotellet slengte vi oss i senga en liten stund (ja, det tar på å shoppe) før vi gjorde oss klar for kvelden med konsert og kos!

(forts. kommer i neste innlegg)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails