onsdag 30. november 2011

Decoupage

For en liten tid tilbake kjøpte jeg decoupage lakk som jeg skulle bruke til julekortene. Ble ikke så mange julekort med denne lakken så nå har jeg begynt å teste ut lakken på alt annet! Og jeg må si jeg liiiiker den og hvor lite som skal til for å lage noe fint og stemningsfyllt.
 I ettermiddag har jeg dekorert et tomatpuré glass med koselig engleserviett trykk med hjelp av decoupage. Det ble veldig så koselig når jeg tente et lite tlys i den. Ypperlig til å få brukt diverse glass og krukker man ellers gjerne kaster. 
 Disse små hjertene kjøpte jeg på UPSTAIRS i kristiansand i forrige uke. De er små og søte og i utgangspunktet helt hvite! Gjorde her som på glasset over.. Klippet/reiv ut bilde av servietter jeg har liggende og limte de på med lakken. Tok på begge sidene på noen og bare på ei side på noen. Tenkte de kunne være greie å bruke som til/fra merker, og da er det greit med en side som er hvit til å skrive på.

 Helt tilslutt prøvde jeg meg på et litt større hvitt trehjerte jeg også kjøpte på UPSTAIRS. Tok en litt ann serviett på denne og syns egentlig det ble ganske greit. Koselig å henge rundt forbi til pynt! Så jeg gleder meg til å lage fler og ikke minst til å få brukt de! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails