torsdag 5. juli 2012

Ferieoppdattering

Hei hå!!
Da har jeg hatt mitt første døgn i Finnmark, nærmere bestemt Alta! Turen min starta igår i ett tiden så var jeg fremme her i Alta halv ti igår kveld. Det ble en lang men fin dag.


Var godt å komme frem og jeg følte meg ganske trøtt og sliten, det tar på med reise!

Det ble sein kveld igår og dagen Idag har vært fylt opp med litt forskjellig. Starta dagen med å hente lille søte Lilo, så en tur til en plass jeg ikke husker hva heter. De har mange rare navn her som virker til at det bare er en haug av bokstaver som er kasta sammen til et merkelig ord;) Troooor plassen het Lathari...?! Noe rundt det iallefall.. Det blåste godt og ble derfor litt kaldt for en god tur ute så vi gikk heller på blomsterbutikken å kjøpte litt sommerblomster:)


Senere på ettermiddagen/kvelden hadde vi en rask tur innom City, et senter her. Fikk sett ut litt butikker som SÅ skal sees nærmere på seinere i uka:D Vi har også rukket å grille i kveld, sett film har vi også gjort. Og nå rett før klokka ble 00:00, tok vi (Jeg, Kristine og Kine) oss en kjøretur sånn at jeg kunne få se midnattsola. Utrolig rart at det er lyst her hele døgnet! Men veldig gøy å få oppleve det man bare har hørt om på tv å sånn..


Nå har vi funnet senga her. Kjenner jeg er sliten etter en innholdsrik dag samtidig som at lyset her spiller meg et puss og hvisker at det er helt feil å være trøtt nå!! Fuglan kvitterer på utsiden samtidig som det er lyst!! Takk og lov for mørkt laken forran vinduet, da kan jeg trekke meg tilbake i ei lita mørk hule likevel:)

Imorra venter nok en innholdsrik dag med forhåpentligvis litt mer sommerlige temperaturer:) Oppdatteres nok imorra kveld!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails