lørdag 30. mai 2009

Langhelg og snart nattetid!

Da var det snart kvelden på meg.. Klokka har passert 0300, og jeg har hatt besøk frem til nå.
Har sett film.. "Marley and Me" stod på menyen i kveld. Og gud å trist den var!! Ble en del tårer å tørke ja! :p
Ellers har jeg fått MASSE ny musikk på pc´n, og det trengte jeg virkelig nå. Mye fint men masse gammelt vas som bare er
morsomt å ha;)

Imorra blir det å dra på hytta for å være der til Mandag. Gleder meg virkelig til late dager sammen med masse familie <3
Og hvis været blir så fint som de har meldt også så blir det jo bare velstand:D

Tror egentlig ikke jeg har noe mer på hjertet i kveld.. Har liksom ikke skjedd det helt store idag så.. :p
Finner heller senga jeg..

Night night <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails