fredag 16. april 2010

Gammel-kjekke..?

Jeg kom over filmen "Skal vi Danse?" på tv nå. Og der spiller en av favorittskuespillerne mine, Richard Gere.. Har alltid likt han, helt siden jeg så han første gang i Pretty Woman for maaaaaange år siden! 

Han er vel en av de som har fått meg til å bli flittig bruker av uttrykket jeg har mekket sammen selv: Gammel-kjekk.. Mange gutter er unge og kjekke, og mister litt det kjekke preget etter hvert som de eldes, blir grå i håret å sånn.. Mens noen beholder sitt kjekke utseende og ser bare smashing ut! 

Og jeg, på 22 år (eller 23 imorra, bare sånn at det er sakt:p), kan ikke si at en mann som er mellom 50-60 år er kjekk.. De er jo gammle.. MEN kjekke.. Altså gammel-kjekke.. Flere som er enige med meg?
Samme gjelder for Pierce Brosnan og George Clooney.. De er noen herlige, gammel-kjekke menn! Har du noen du syns er gammel-kjekke??

2 kommentarer:

  1. Word!

    men synes ikke Pierce Brosnan f.eks. var så veldig kjekk før han begynte å nærme seg 40, se bare på Remington Steele! (google it) :P

    jente 23

    SvarSlett
  2. I'm not sure where you're getting your information, but good
    topic. I needs to spend some time learning much more
    or understanding more. Thanks for wonderful information I was looking for this info for my mission.


    Here is my web site pharmacy technician resume

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails