onsdag 12. januar 2011

Day 8

Day 8 - Hva gjorde du idag?
Idag startet dagen min med at klokka mi ringte 0712.. Kom meg opp, kasta håret i en strik, noe maskara på vippan, smørte lunsj, og sjekket livet på facebook før det var å pakke sekken og komme seg avsted til forelesning. Tidlig ute var jeg også, men klasserommet var ikke opplåst så jeg måtte stå ei stund å vente så det var den gode tida liksom.. :p
Forelesninga begynte kl. 09 og varte til 1145, da var det lunsj og en halvtimes pause før det var tid for reflektering og diverse sammen med veileder.. Vi hadde også gruppeoppgave idag, noe som egentlig var ganske så greit:) Skolen var ferdig kl. 1500, da kjørte jeg til mamma å de for å spise middag. Gooood bollefrikasé!! Er enda stappmett!! 

Etter å ha vært der ei stund gikk jeg hjem, og etter jeg kom hjem har jeg sett gjennom posten, rydda ut litt av sekken, og disse vanlige gjøremålene man må gjøre i et hjem.. Men nå har jeg inntatt sofaen og teppet, så nå kjenner jeg egentlig at jeg er god og sliten etter dagen.. Så det blir bare full avslapping resten av kvelden, det kan jeg love! Har tent litt stearinlys rundt meg, viktig med litt kos og velvære selv på en vanlig hverdag:)
(Bildene er hentet fra Google)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails