lørdag 29. september 2012

Ikke som planlagt!

..Det er nettopp det denne dagen har vært, ikke som planlagt! Planen var en kosedag med godtfolk i vennesla. Men med et hode som dundret og øyner som myste så fort det kom litt lys i dem, måtte den turen bare glemmes, iallefall idag. Utrolig kjedelig start på helga for å si det sånn!

Et mørkt rom og senga har derfor vært mitt oppholdssted store deler av dagen. Seint i ettermiddag lusket jeg meg ut fra hula og da føltes det hele mye bedre. Etter en liten tur til mamma å de henta jeg Birkegutten. Vi hadde oss en liten runde ute i regnet og det gjorde godt med frisk luft for hodet:) 

Så i kveld har det bare vært sofakos på høyt nivå, jeg og Birk på hver vår kant av sofan men så kommer han snikende bort til meg for litt kos innimellom også. Perfekt selskap etter en dag som denne! Et lite besøk fikk vi også i kveld, koselig som alltid! 
Nå ser det ut som om den firbeinte har tatt kvelden på sia meg her så jeg bør kanskje tenke på å gjøre det samme selv om det ikke alltid er like lett å finne senga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails