lørdag 30. mai 2009

Pakket og klart

Guri så tungt det var å stå opp idag da klokka ringte! Tror jeg lot den slumre i nesten en time :p Men jeg kom
meg jo opp til slutt da.. Har fått gjort en del også idag.. Ryddet og vasket opp å sånn etter igår, så har jeg pakket
til jeg skal på hytta.. Alltid godt å bli ferdig med pakkinga!

Så nå sitter jeg egentlig bare her å venter på at mamma og
broder skal bli ferdig på jobb, så jeg kan hente de å kjøre bort på hytta.
Pappa er jo allerede der, i likhet med onkel å tante som er på sin hytte rett oppforbi:) Gleder meg MASSE til å
komme meg bort der!
Kameraet er også pakket med, så da blir det vel litt bilder iløpet av helga <3

Tror jeg bare slutter av her og håper dere alle får ei finfin helg!! Nyt været, for det skal jeg:D
Goooood helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails