mandag 1. juni 2009

Hjemme igjen

Da var langhelga over og jeg hjemme igjen.. Jeg har hatt ei herlig helg på hytta og det er bare så synd at tiden går så altfor fort når man koser seg sånn!!
Vel, vi kom bort der i 18-tiden på Lørdag, og da var det rett opp til tante å de på deres hytte å spise goooood kake som kusina mi hadde laget:D Vi ble sittende der til halv elleve eller noe, så tiden gikk fort:) Igår var vi også der oppe stort sett hele dagen. Grillet å koste oss med masse god mat! Og idag har vi ikke gjort noe spesiellt egentlig. Pakket sammen og reiste tidlig hjem. Skulle ønske vi kunne vært der borte lengre denne gangen. Skikkelig godt å komme seg litt bort.



Fikk tatt litt bilder der borte også i helga, men ikke så mange som jeg hadde håpet.. Klarte å la kameraet stå på i flere timer og tappet seg da for batteri.. Og jeg hadde jo ingen lader med meg.. Smart ass! :s Hehe.. Men men..

Tenk, så er det til med ei ny uke på jobb imorra. Det går jo så fort!! Gleder meg alt til helg igjen vettu. Hehe.. Tenker jeg nok må ringe legen også imorra så han kan få sjekke ut hånda mi.. Det er ikke blitt noe bedre så kan jo se ut som om det er noe senebetennelse på gang.. Får vel bare sjekke opp i det.

Lurer litt på hva enn skal finne på nå.. Bare å vente til klokka blir 2200 så enn kan se de 2 siste episodene av 24!! GLEDER MEG!!! :D :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails