lørdag 28. november 2009

Julemesse, julekort, konfektlaging..

.. Ja, det er det jeg har gjort idag.
Våknet allerede 0750 idag og fikk ikke sove videre, så da var det bare opp å stå. Heldigvis skulle jeg på julemessa i kulturhangaren kl. 11 så formiddagen ble ikke så lang. Jeg slo ihjel litt tid med julekort og laging av "til-fra"-lapper til årets julegaver:)

På julemessa var det MYE folk!! Kjempekoselig var det, og jeg fikk tilslutt kjøpt meg noen småting. Koste meg med mine søte små tantebarn <3 Når jeg kom hjem begynte jeg å pakke inn litt gaver og lage julekonfekt. Og når jeg kom på det nå så kom jeg også på at jeg faktisk enda ikke har smakt på de! :o Heeelt utrolig:p

I kveld hadde vi yttrefilet med pommes frites. GuddGudd! :D Ellers har jeg bare slappet av forran tvskjermen som ikke hadde noe interessant eller gøy å vise frem idag. Så det ble til at jeg satte på siste episode av sesongens Greys Anatomy.. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet til neste sesong kommer!!

Nå derimot skal jeg slenge meg i senga å ta frem boka mi
----> Twilight, New Moon <---- Blitt heelt hekta jeg. Utrolig til å være meg, men jeg bare MÅ lese å lese.. Hender ofte jeg slenger meg på senga mitt på dagen å leser. Herlig! :) Er ferdig med den første:



......Og er godt igang med bok nr. 2.. FLINKE MEG!!



Så da tar jeg rett og slett kvelden.. Imorra er det søndag og lite som skjer.. Se en film eller noe kanskje..? Think so:)
NaTtA <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails