søndag 1. november 2009

Tenke-tenke, pakke-pakke..

.. men jeg holder fremdeles på med tenke-tenke.. Pakkinga får jeg få unna imorra. Så i mellom tiden tenker jeg på det som må pakkes imorra;) Ja, helga er alt over og snart er dagen (og uka) jeg har venta så lenge på her..Finally!!!

Disse to ukene etter brevet lå i postkassa har bare fløyet avsted. Synnsykt fort det har gått. Men er jo kanskje like greit:) Vel, imorra blir det pakking og litt dagligdags rydding som står på planen min. Samt å prøve å få fatt i en iphonelader til vanlig stikkontakt. Håper de har på euronics.. Noen som vet om de har det der?! :o Tenkte også jeg skulle ta turen på bokhandelen å kjøpe meg denne boka:



Sammen til livets ende : En kjærlighetshistorie
"Tone og Espen var unge og forelskede og hadde livet foran seg. De skulle gifte seg, gjerne få barn, bli gamle sammen. Men livet ville det annerledes. Tone var bare 25 år gammel da legene fant svulsten. Sammen til verdens ende er fortellingen om Tone og Espen, en fortelling basert på dagbøker, Tones egne ord og Espens minner om tiden de fikk sammen. Mest av alt er det likevel historien om to mennesker som lærte seg den fantastiske egenskapen å se hver dag som en gave. Espen og Tones vei ble ikke den enkle og rette. Det ble den kronglete, tøffe, noen ganger urettferdige stien til verdens ende - men der de få blomstene duftet ekstra godt og utsikten var formidabel."

Ei sann bok som jeg syns virker gripende og interessant. Har også lest litt om de to i vg, se og hør og diverse tidligere, så er litt kjent med historien deres fra før.
Så nå håper jeg virkelig at de har den boka på bokhandelen her! Hadde vært så greit tidsfordriv på sykehuset. Iallefall på Tirsdagen da det egentlig ikke kommer til å skje sånn overdrevent mye annet enn tidlig på dagen.

Jeuda.. Så sånn e det.. Håper på å få komme meg i seng snart og opp litt tidlig imorra, for så å få lagt seg tidlig imorra kveld. For det blir tidlig opp tirsdags morgen for å rekke flyet. Men sånn er det jo. Hører med det:)

Satser på et lite blogginlegg imorra så vi blogges heller mer med da :D Hasta la Vista

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails