søndag 18. desember 2011

Årskavalkade

Nå som året snart er omme så er det gøy å se tilbake på hva som egentlig har skjedd i året som har vært! 

Så her er en miniversjon av hva som har skjedd i mitt liv i 2011!
MASSE kos med 3 søte små <3
 Opp til flere turer til Kristiansand på shopping med verdens beste Lisemor! :D 
 Grillinging <3
Var heldig å få besøk av Kristine i Mai! Vi hadde noen kjempefine dager sammen selv om været ikke var helt på vår side hele tiden.. 
 Hadde en tur til dyreparken med Trine og Tomine i Mai tror jeg det var. Knallkos, og det skal SÅ gjentas til sommeren:) 
SÅ klare for drive in kinoen på flyplassen.. Men så svikta teknikken.. 
Tur til Sogndal i Juli. Det var en kooos tur og gøy å treffe alle der oppe igjen!
Kjøpte min første leilighet
Fikk min første katt som bare er MIN!
Oppdaget vannskade i leiligheten etter å ha bodd der i 1 mnd..
Flyttet da på hotell i ei god uke før jeg flyttet til mamma å de så de kunne få fiksa leiligheten.
 Var i bryllup til Arnt Willy og Siv Elin!
MASSE kos med pys!!!
På tur til Oslo med besteste Ragnhild!
Konsert med Josh Groban i Oslo Spektrum! Fineste kvelden i dette året, helt klart! :) 
*DÅNE* Håndhilsing, autograf OG klem. I was in heaven <3
Elgjakt på hytta. De søte små syntes det var veldig veldig spennans med elgen :) 
Så kom plutselig lille Miguel til verden, noe som har resultert i litt babykooos <3
Førjulshelg på Birkeland med fine gjengen! :) 
 Julekortmekking hver tirsdag kveld på høyland. Fine kvelder som resulterte i ei god bunke julekort og til/fra lapper:) 
Så var juletreet oppe og vi bare venter på den store dagen som er rett rundt hjørnet :) 

2 kommentarer:

  1. Sååå gøy med tilbakeblikk!! Fy så fort et år går... Føles som vi nettopp var i dp,jo!

    SvarSlett
  2. SV: Tenkte det kunne være gøy med et lite tilbakeblikk ja! Og ja, et år er jo ingenting!! Rart å tenke på at det er over et halvt år siden dp.. Føles ikke helt sånn! :p

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails