søndag 25. desember 2011

Spenningen er...

... borte for denne gang! 

Dagen igår var absolutt helt nydelig! Julaftener er alltid like kos!
Gårsdagen starta med at jeg våkna tiiidlig, som jeg alltid gjør på julaftan ;) Stod opp og slengte meg under teppet med julesokken. Hele formiddagen ble brukt til å se på tv.Venta bare på at klokka skulle bli 11 så askepott skulle komme på  skjermen. Det blir ikke jul uten <3

Ellers var det å gjøre seg klar litt utpå ettermiddagen. Jeg og pappa var nede på kirkegården en tur i halv seks tiden å så på alle lysene som var tent. Det er en fast tradisjon jeg og han har. Er jo så fint og rørende å se som det lyser opp akkurat på den dagen! 

Vel hjemme igjen var det klart for middag, dessert og endelig PAKKER!! :D Man blir jo aldri for stor til å glede seg til det;) Jeg hadde en ganske stor haug med pakker som bare lå å venta på å bli åpna! Og jeg ble knallfornøyd med ALT jeg fikk!! Nå gleder jeg meg bare til å få brukt alt når jeg ei eller anna gang kommer inn i leiligheten! 

Og i år som i fjor tenkte jeg at jeg kunne vise dere hva jeg fikk:)
Fikk en varmeovn som jeg selv hadde plukket ut. Syns den var fin i forhold til mange andre slike ovner.. Ikke helt som alle andre:) Fikk også 2 saueskinn som man ser såvidt bak ovnen.
 Ellers ser dere litt her av hva jeg fikk..MASSE fint:D 
Pynteting, knallgode tøffler, 2 bøker, 2 dvder(pirates of the caribbean 4 og gode gamle Annie), masse sokker, popcornskål, bilde, ramme, sengetøy, sjokoladefontene, gavekort, penger, hjemmelaga body scrub.. Så utrolig fornøyd! 

Håper alle dere andre også har hatt ei nydelig jul så langt og at alle gavene har blitt godt mottatt. Det gjorde de iallefall her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails