fredag 24. februar 2012

Halv pris av halv pris

Da var det endelig helg OG vinterferie!! Det er rett og slett herlig:)


Da jeg kom hjem fra jobb idag kom mamma med en pose til meg og sa det var fra Mor. Oppi posen lå det ett par vintersko med herlig tykt og godt ullstoff inni.

Mamma og Mor hadde vært rundt i Lyngdal idag og da hadde de vært innom Eurosko. Og tilfeldigvis hadde mamma begynt å se i ei kasse det stod halv pris av halv pris. Ho skulle egentlig se om ho fant noe til lille niesa mi men det var ingen i hennes størrelse. Så fant ho plutselig et par i str. 36 og kom på meg.

Jeg så på disse skoene helt i begynnelsen av vintersesongen men jeg hadde ikke råd å kjøpe de til 800,- da.. Men idag kom altså mamma hjem med de, og de hadde fått de for 199,-!!

Slike kupp blir man jo bare glad av! :) Mor var spent på om de passet så når jeg ringte ho å takket for de å sa de passa perfekt ble ho ganske så fornøyd! :) Det skjer jo aldri at sko i min str er igjen til halv pris. Og iallefall ikke til halv pris av halv pris!! Så jeg var minst like godt fornøyd som både Mor og Mamma;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails