mandag 2. november 2009

Da var kvelden her..

.. Dagen idag har bare gått så sinnsykt fort! Hadde klokka på til 0900 idag så jeg skulle få kommet meg opp for å pakke å gjøre meg klar for imorra tidlig.. Eller til i natt blir det jo egentlig..

Jeg startet iallefall dagen effektivt og fikk pakket, ryddet litt hjemme, handlet boka jeg skreiv om igår samt litt andre småting jeg skal ha med meg til Oslo. Mamma kom ned å hjalp meg med å få med alt opp til de, da jeg sover hos de i natt siden vi må gå så tidlig imorra og så skal jo pappa være med meg. Pappa er ALLTID med meg på sykehuset!! :D Kunne aldri reist på sykehuset aleine altså. Greit nok på dagskontroll i Kr.sand, men ikke til Oslo. Og iallefall ikke når man skal inn til operasjon, slik som jeg skal denne ganga. Så da er pappa grei å ha:)



Jeg hadde selvfølgelig klart å glemme ett par ting i leiligheten så jeg og mamma var nede en liten tur der i kveldinga å henta det.. Så har jeg pakket ferdig bagen helt, mangler bare å lukke glidelåsen faktisk:p Så jeg har vært fliink:)
Nå sitter jeg bare her å tror egentlig jeg rett og slett skal gå å legge meg. Om jeg sovner så tidlig som dette er en annen ting, men er verdt forsøket. Opp kl. 0400 i natt for å komme seg til kjevik å nå flyet. Men det går jo greit. Er jo bare ei gang å stå opp så tidlig:)

Åh, kjenner jeg gleder meg til å komme til oslo nå altså. Selv om det er sykehus så liker jeg meg der. Syns det er knallkoselig på rikshospitalet!



For ikke å snakke om hvor fint det er inne! Det er virkelig noe annet enn slik det var før på det gamle rikshospitalet. Der var det jo grusomt og bare kjedelig å være. Men på det nye er det så stort, åpent.. Ja bare veldig greit å være, rett og slett:)



Håper dagen imorra går tålig raskt unna og at det ikke er så forferdelig mye venting med alt der inne.. Så får vi se. Tror dagen blir fin jeg:)

Og på Onsdag får dere heller tenke litt ekstra på meg, for da er det min tur på bordet:) Skal bli godt å få fikset foten min så den kan bli god! Ser virkelig frem til det:) Og ikke minst å sovne til rusen av narkose.. Det er bare skikkelig avslappende! Så jeg gleder meg jeg:)



Så nå blir det vel ei lita stund før jeg får blogget igjen.. Men dere får kose dere så lenge:)

Hasta La Vista

1 kommentar:

  1. Kjempemasse lykke til Hege! Dette går så bra så=)Håper jeg får tatt turen bortover til deg nærmere jul, alt for lenge siden! Nattaklem fra Ann Kristin

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails