mandag 17. mai 2010

Fin feiring...

...og strålende vær har det vært i dag! Er lenge siden vi har vært så heldige med været på denne årlige nasjonaldagen! Så det er vi vel alle glade for:D Dagen har mer eller mindre gått i ett fra morgen til kveld. Igår kveld klarte jeg jo ikke å sovne så jeg lå leeeenge våken, noe som var veldig merkbart da vekkerklokka ringte idag tidlig:s 
Jeg kom meg opp til slutt, og var klar for barnetog og alt som hørte med:) God pizza, pølser og kake fikk vi til lunsj hos tante før det var klart for nok et tog. Da alt var ferdig samla hele vanses befolkning seg i selvågparken. Jeg må si det var en knall plass å samles etterpå, istede for på parkeringsplassen ved euronics og prix! Kjempegreit for både store og små tror jeg:)
Etter å ha vært ei god stund i vanse etter toget så gikk vi hjem til mamma å de. Der gikk vi ned i krysset å så på bilkortesjen som kom kjørende rett over halv seks.. Alltid like gøy å få det med seg:) Etter det kjørte vi til vanse å kjøpte mat! Så jeg er fremdeles stappmett!! Jeg har koooost meg idag og kan ikke klage på denne dagen:) 
Nå er det bare få dager igjen før det er helg igjen.. Og det gleder jeg meg iallefall til :D :D

1 kommentar:

  1. For noen koselige 17 mai bilder :-) Tror jammen dere hadde bedre vær enn oss, men med opphold klager vi ikke ;-)
    Hørtes ut som en koselig dag!
    Tusen takk for veldig koselig kommentar inne hos meg.
    Klem Guro

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails