lørdag 12. juni 2010

Hvor er gnizten??

Min intense bloggeglød er borte, og jeg savner den egentlig litt.. Var jo skikkelig flink på å blogge ei stund.. Ble kanskje for mye på kort tid at jeg gikk litt lei..? Er vel ganske vanlig for veldig mange! 

Jeg har så lyst å skrive om noe nytt, noe spennende, noe hyggelig, noe som får enn til å smile litt ekstra, noe overraskende.. Følelser, både gode og vonde.. Men jeg vet ikke hva det skulle være... 
Men ellers for å oppdattere litt hva som har skjedd i det siste så er ikke det store.. Eller dagene har gått i ett med småting hele tiden! Koser meg og er glad for å jobbe der jeg jobber nå! Og nå er det bare ei god uke til så er det sommerferie! Heeelt merkelig!

På torsdag var jeg i kr.sand på sykehuset. Jeg og Vibeke.. Jeg hadde MR time på sykehuset, endelig! Blir spennende å se om de finner noe.. Håper egentlig det så de kanskje kan gjøre noe så hodet kan føles bedre! Men er i en god periode nå, og er veeeldig glad for det!! :) Når vi først var i kr.sand så tok vi selvfølgelig en shoppingrunde også! Fikk endelig kjøpt meg nye sko, og de var knallgode! Fikk endelig se resultatet av forrige operasjon i foten, for nå var det jo ikke problem å få seg sko! :D

I dag har jeg vært hos mamma å de hele dagen. De tre søte små er her på overnatting i helga, og da må jeg jo også opp å kose meg med gjengen! De er jo så skjønne å herlige som bare det! Så jeg skal også bare sove her i natt. Er jo koselig:) Ettersom lørdagsprogrammet på tv er heller tragisk så blir det film på meg etterpå.. Var å handla i formiddag og da bare MÅTTE jeg kjøpe "Alvin og gjengen 2".. Så det blir nok å se den tenker jeg:) 
Skal prøøøøve å blogge litt mer, men det skal jo være gøy å blogge og ikke et ork.. Så vi får se hva som skjer;) 

HappyHappy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails