onsdag 16. juni 2010

Min egen fine, perfekte verden!

Så sitter jeg her under teppet, litt passe sløv og har fikk veldig lyst til å blogge litt.. Om det blir så veldig mye smart vet jeg ikke men.. Noen ord blir det vel uansett:) 

Sitter å hører på musikk og jeg har fått heeelt dilla på Jason Castro! 
Blir bare mer å mer glad i flere av sangene hans jo mer jeg hører på de:) Jeg oppdaget tilfeldigvis denne sangeren da jeg svitsjet forbi noen kanaler på tv en kveld. Og på en kanal viste de bryllupet til en av mange de mange amerikanske ungkarene.. Og på vei opp midtganga så sang han herre Castro fyren en knallfin versjon av "Somewere over the Rainbow". Og jeg var jo ikke sein med å søke på itunes <3 Og da var det gjort.. In love! :D
Hadde meg en luftetur tidligere i kveld.. Jeg var skikkelig gåen i toppen, og mamma kjente på meg at jeg nok hadde feber.. Og jammen meg var jeg ikke litt forhøyet i gradene.. Tok meg uansett en tur ut for meg selv. Ikke noe som er bedre enn en god lang tur i frisk luft med musikk i øran. Da er jeg i min egen fine, perfekte verden! Da drømmer jeg meg bort, og det er et must iblant:) MIN egen tid der jeg bare lar tankene fly.. <3
Det er bare fantastisk!!

HappyHappy!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails