onsdag 29. september 2010

Loooong time, no see...

Igjen er det lenge siden jeg har skrevet noe blogginnlegg.. Men sånn er det av og til, lite å gjøre med. Jeg har hatt nok av andre ting å holde på med. 

Skal ikke ramse opp alt jeg har gjort i det siste men.. Har vært en del med de søte små, som alltid. Storkoser meg med de! 
 Sofakos med de to største herlighetene <3 De er jo bare helt nydelige!!
kyss klapp og klem med minste gull! Han kan sjarmere de fleste! :) Han vet iallefall hvor han har tanta si henn:p

Sånn ellers merker jeg høsten er kommet på ordentlig. Kaldt om nettene, skarp luft ute, blader i mange fine kulører, mørke kvelder med stearinlys og pledd.. Er jo ikke helt feil det! Og nå er det bare 2 dager igjen med work så er det høstferie! Jeg har lite planer for ferien.. Begynnelsen starter litt traust med å gå til tannlegen.. :-/ Gruuuer meg!! Heller operer meg 7 ganger for å slippe de derre tannlegene altså!!

Meeeeen, så har jeg noe å se frem til, for mot slutten av ferieuka tar jeg turen til Vennesla for å besøke Trine, Terje & Tomine! :D Gleeeder meg!!
Man kan jo ikke annet enn å bli glad og i godt humør når man er sammen med disse to! 
Disse bildene tok jeg av de i Mai.. Da var magen passe stor og med masse liv i!
Nå har det lille mirakelet kommet ut, og jeg gleder meg derfor ekstra til å ta turen til Vennesla for å hilse på Tomine for andre gang:) 

Så jeg tror jeg får meg en fin ferie, sett bort fra tannlegen! :s Men men.. Tror jeg må slutte av her, tok jo eeeevigheter å få lasta inn disse få bildene her så. 

Hasta la Vista

1 kommentar:

  1. Herlige bilder av dere!! :D

    Så utrolig gøy å se tilbake på denne tiden!! <3 Utrolig hvor ting forandrer seg,og ikke minst hvor fort tiden flyyyr...

    Superfotografenvår-Hege!!! <3

    Gleder meg masse til du kommer i morra!! Tomine og ;)

    Plutselig er du her... :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails