tirsdag 16. november 2010

Julehandel!

Idag har jeg, mamma og søs vært i kr.sand. Og da ble det jo også litt shopping.. Skulle egentlig kjøpe julegaver men fikk kun kjøpt ting til meg selv tror jeg.. Eller jeg fikk vel kanskje kjøpt 1 julegave.. JAJA! Jo, åsså fikk jeg kjøpt en bursdagsgave også:) Ikke værst det da!  

Jeg fikk blant annet kjøpt noen helt fantastiske tøffler til meg selv på KappAhl.. Aldri hatt noe så godt på føttene før tror jeg! Og som faktisk sitter ganske greit og ikke faller av hele tiden! 
Ville egentlig bruke di som innesko på jobb på skolen men nå har jeg mest lyst å bruke de hjemme. Tror jeg må få fatt i ett par til så jeg kan ha ett par på hver plass! 
På kappAhl fikk jeg også kjøpt noen sokker som virka veldig herlige ut! Skikkelig godt "bamse-stoff" inni, så de var veldig tykke og gode:) Ellers fikk jeg kjøpt ett par fine lusespenner på CMYK!
På vei hjem stoppa vi på Plantasjen i Mandal, noe vi ikke skulle gjort.. Var jo sååå mye fint!! Fikk jammen brent av noen penger der også. Blant annet på disse to nissene og den lille søte lykta. Ellers der så kjøpte jeg en litt større nisse som jeg skal ha utenfor ytterdøra til jul. Og så kjøpte jeg noen røde glass til å ha t-lys i som jeg skal ha på peishylla, og så fikk jeg endelig kjøpt ei vedkorg, noe som har vært etterlengta! 

Så jeg er godt fornøyd med handelen! :) Nå må bare desember komme så jeg kan få frem denne pynten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails