tirsdag 12. juli 2011

Counting days

På Søndag og igår føltes det som en evighet til fredag.. Men idag fant jeg ut at det jo faktisk ikke er SÅ lenge til Fredag.. Imorra er det jo alt Onsdag. Det går jo egentlig fort:) 

Idag har jeg vært i Farsund en tur. Skulle bare se på noen lamper til soverommene.. Og jammen kom jeg hjem med ei taklampe og 2 nattbordlamper til hovedsoverommet. De hadde bare 2 av de små lampene igjen og 2 taklamper så da måtte jeg bare kjøpe de i frykt for at de skulle forsvinne til jeg kom meg ned dit igjen:) 

Så da ble det denne taklampa og nattbordlampa er den som står rett under, i lys farge. Var svart også men likte best de lyse:)
(Irriterer meg like mye hver gang over det dårlige kameraet på Iphonen!!)

På Dags Marked hadde de også DEN fine lysekrona som jeg ikke fikk mindre lyst på! Spørs om ikke jeg blir en heldig eier av den:) Sa til mamma jeg kunne ønske meg den til jul men det er jo så leeenge til!! :p Jaja, syns uansett jeg var god som kom hjem med de tre lampene jeg:)

Ellers idag har jeg, Berit og Anna vært i parken en tur, like koselig som alltid! 
(Ho e jo bare såå herlig!!)
Der ble det både leking, kjeks- og is spising :))
 Fiiin sommerdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails