lørdag 9. juli 2011

Home sweet home

Så var man kommet vel hjem etter en vellykka og fin ferie på vestlandet! Vi kom til Sogndal på Lørdags kveld for ei uke siden og kom hjem til Lista-landet igjen igår kveld. Så vi var avsted ei ukes tid. 

Uken har bestått i strålende fint sommervær, besøk til diverse familie, shopping og kos! Første dagen vi hadde der oppe, altså søndagen ble det ikke gjort noe spesiellt. Da regnet det og det var egentlig godt å bare ta det med ro etter en dags reise dagen før.  

Mandag ble det shoppet litt, og det gjordet det også på Torsdag! Det gjorde godt for kropp og sjel! ;) Jeg fikk kjøpt gardiner til stua i den nye leiligheten, pynteputer til sofan som var på 50 % på kid (eeelsker salg når jeg virkelig finner noe jeg trenger). Kjøpte også ei gaaaala fin lykt til å ha på min fremtidige terrasse, den skal dere få se bilde av når jeg kommer meg inn i ny leilighet og får pakket den opp! Ellers kjøpte jeg noen lys, ett par lysestaker og dette her som også skal få lov å pryde mitt nye krypinn:
 På senteret i sogndal hadde de DEN butikken som bare gjorde at hodet snudde seg automatisk for å se hver gang jeg gikk forbi den! Det var så mye fint at jeg ble jo helt klein! Var der vel 3 ganger for å handle og enda kunne jeg tenkt meg å tatt mange turer til inn der men pengeboka var kanskje ikke helt enig.. 
Kjøpte dette fatet der og glassflaska. Lyset og fyrstikkeska på bildet over kjøpte jeg på en annen butikk og rammen ble kjøpt på KID! Men der jeg kjøpte fatet og glassflasketingen kjøpte jeg også 2 lysestaker og denne lykta jeg skreiv om over her.. Så alle som er i/skal til Sogndal MÅ gå innom butikken "LIKA"!! Masse fint OG veldig hyggelig betjening:)

Så joda, turen har vært helt nydelig og jeg savner nok sogndal litt ja. Det er en plass jeg tror jeg lett kunne trives å bo:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails