onsdag 15. februar 2012

Kosehelg!

 Vel, da er det ei lita stund siden jeg har oppdatert bloggen gitt. Det har vel kanskje hatt med å gjøre at min kjære mac tok kvelden, eller ble iallefall syk så nå er den levert inn til sjekk for å finne ut hva som er galt og eventuelt hvor mange lapper man må ut med for å få den fiksa! 

I helga var tok jeg og Trine toget til Stavanger. Der ble vi møtt av Ragnhild og Leo, klare for ei helg med alt som hører ei koselig helg til! 

Formen min var ikke helt på topp så det var rett og slett digg med ei helg der det ble mest avslapping og ikke så mye farting. Vi var en rask tur på apoteket på lørdag for å handle alt som kunne gjøre meg littegrann friskere, og til eplehuset for å levere mac`en til sjekk, før det var å innta sofan igjen :)
Litt spill ble det også tid til. Jeg som ikke har vært så glad i diverse spill oppigjennom syns dette spillet var gøy. Det var ganske likt som spillet "fantasi" bare at her skulle man bygge det man fikk på kortet i lego. Og av og til med bind foran øynene eller bare med 1 hånd osv. 
Man kunne spille på lag men også 1 og 1.. Begge deler var egentlig gøy, men jeg likte kanskje best lag siden jeg var på lag med Trine og ho redda oss ganske ofte. Men jeg kom meg i legobygging etter hvert ;) 

Så helga var alle tiders sammen med fiiine folk!! Det må ikke bli så lenge til neste gang vi finner på noe sånn her! Var herlig å komme seg bort å se noen andre vegger ett par dager! 
Et lite skjevt bilde tatt i full fart fra toget. Fine vinterværet.. Men nå er jeg glad for at snøen er på god vei bort og håper bare våren snart kommer i rasende fart!! :D 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails