mandag 30. april 2012

Herlig helg OG start på uka!

Da har man kost seg med nok en fridag. Tenker mange merker fridagen idag og imorra men jeg pleier jo alltid ha fri da så det er heller mindre merkbart for min del.. 
Helga har vært fin! Hadde koselig besøk på fredags kveld, lørdag ble det stille og rolig og tidlig kveld egentlig..
Igår var det middag og vaffler hos mamma å de. Været viste seg fra en litt bedre side og vi kunne nyte ettermiddagen ute! Søs og co kom også ned, så da var det kos på terrassen :) 
 Fineste Birk var også med for selskap og kos på Langeland! Tror vi koser oss like mye i hans selskap alle sammen, utenom mamma da. Tror ho er litt smelta, men har bare vansker med å innrømme det! 
Birkegutten og Sandra koser seg iallefall sammen! Godt å se hvordan Birk koser seg med ungene rundt seg. Tror nok ikke han kunne kommet til noe bedre hjem enn hos de, selv om han hadde det greit de dagene han var hos meg også. Men det ble best på denne måten, og jeg er sååå heldig som kan være tante til han heller. Finingen :) 
 I natt har jeg hatt herlige tantejenta på overnatting. Så ho fikk invia gjesterommet som ikke er helt ferdig, men senga var klar.. Og med et laken forran vinduet ble det veldig greit! :) 
Når jeg kom hjem i kveld stod det en mann forran stuevinduet mitt. Skjønte først fint lite men så tok det ett sekund før jeg så hva han holdt på med.. Han var kommet for å skifte lista på det ene vinduet. Så nå er de endelig like og i samme høyde! FlottFlott!! 

Nå er det kvelden og jeg er klar for Paradise før jeg finner senga.. Imorra skal det males hos mamma å de hvis været holder seg. Pappa er i god gang med å gi huset ny farge og jeg tenkte jeg kunne slenge meg rundt med kosten jeg også! 

2 kommentarer:

  1. Skjønne Birk!!! <3 Så godt å høre at han trives i deres selskap og motsatt!! :))

    Gleder meg til å dele ei helg med deg snart! :) Ikke minst å nyte synet på ordentlig av de forbaskade fine vinduene dine!! Hihi! ;)

    SvarSlett
  2. SV: Ja, han er så fiiiin!! Du må bare glede deg til du ei gang treffer han :))

    Og jeg gleder meg ikke mindre til å få deg her ei helg i nær fremtid! Gud som vi skal kose oss, det er det INGEN tvil om! :D Og stuevinduan mine skal du virkelig få lov å nyte synet av:p Hehe..

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails