søndag 1. juli 2012

Ukas bilderas

Har tenkt lenge jeg skulle lage et innlegg fra forrige helg men det har ikke blitt noe.. Så nå blir det rett og slett et samleinnlegg for ei uke tilbake i tid. 

Forrige helg hadde jeg Birk hos meg fra fredag til søndag. SOM vi koste oss!! 
 Helga starta med at han sov søtt på gulvet med føttene mine...
 Men så dunket tante-hjertet litt ekstra og vips så var det en som fikk lov å nyte tilværelsen på sia meg i sofan <3
 Vi var ute å gikk tur.....i den værste regnbøya du kan tenke deg!!! 
 Vi smilte til kamera:)))
 Vi feiret st.hans sammen med fine folk i et....
 ....stort partytelt mens regnet plaska ned på utsiden
 Lillebror hadde et upåklagelig humør og....
 sjenket villig folk....kaffe!
 En utslitt Birk etter lørdagens st.hans feiring!
 Plutselig ble man hol en kveld og slengte sammen en pizzadeig å stappet den med godt krydder og ost :)
Var på tur til Arendal med søs og mine søte små:)
HeyHeyHey
Man kan jo ikke annet enn å smile av denne gjengen! ;)
Og ja, man må dra litt på smilebåndet av dette også.. Vippestol for voksne har kanskje kommet for å bli..?
Jeg fikk endelig med meg en del av ei vindmølle etter veien!
Jeg var på krabbekveld med fine folk.. Jeg skulle bare spise loff med smør....
...men endte opp med DET laget med krabbe på! 
Vi var på tur til Eiken for å si hei til mamma/mor :)
Her koste vi oss på stranda hele ettermiddagen
Når man ikke har spade bruker man andre alternativer!
Bestejenta som koooser seg :)
Tantes største sjarmør <3
Den største bajasen min som store deler av ettermiddagen befant seg i det våte element.
Rundstykker ble bakt!
Litt kos med fine pysen min måtte også til :)
Det ble kaos i vanse, Last weekend in june!
Jeg fikk ENDELIG opp resten av overskapene på kjøkkenet, takket være pappa og onkel :D
Drive-in kino på flyplassen var heeelt fantastisk!! 
Jeg og Birk var på nye eventyr, både til fots...
...og på hjul
2 firbeinte som ikke vet hvor nær hverandre de egentlig er.. Like greit tror jeg;)
Lek og morro på nyslått jorde! 

Som dere ser, for ei uke jeg har hatt!! :)) Og den kommende uka blir nok enda mer innholdsrik da jeg på tirsdag setter meg på flyet til Finnmark, nærmere bestemt Alta! Det er jammen fint med sommer og ferie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails