mandag 30. juli 2012

Out of time

Jeg vet snart ikke hvor tiden forsvinner!!
Det er snart en mnd siden jeg reiste på ferie til Alta, og jeg har enda ikke hatt tid eller ork til å oppdatere bloggen.. Jaja, kan jo skylde på at det er sommer og ferie. 

Turen til Alta var helt fantastisk! Koste meg med Kristine, Lilo og traff mange andre fine folk og firbeinte! :) Og idag er det bare 14 dager til Kristine kommer sørover for å ha ei uke sammen med meg her på Lista:) Hege gleder seg veldig! :) 
Andre ting som har skjedd siden sist er at jeg har fått en fiiin nyhet om at mine to fine som bor i Stavanger har kjøpt hus her på Lista og kommer derfor endelig HJEM om noen mnd til! Hege gleder seg veldig til det også!! Endelig :D :D 
Har også hatt en koselig tur til dyreparken med fine folk og herlig minste nevø:)
Da jeg var i Alta var jeg litt småhanglen i formen, gikk da på kortisontabletter for tette lunger. Ble straks dårligere da jeg var ferdig med den kuren og tok derfor turen til legen igjen for ett par uker siden og ble satt på en kur for bronkitt, den ble jeg ferdig med for ett par dager siden og håper det var det som skulle til for at hosten og formen sakte men sikkert tar seg opp igjen :) 
I uka som har gått har det vært TakeOff festival her på Lista, og der har jeg vært med å hjulpet litt med billettsalg og ellers bare vært rundt å truffet folk og fått med meg noen av konsertene.
 I tillegg har jeg hatt Birk her hos meg ei uke nå mens søs og co har jobba med festivalen 24/7. Vi har bare kost oss med masse turer, både til fots og på hjul. Herlig med en sånnen fin en rundt seg :)
Så det har egentlig gått i ett, men du så godt egentlig:) Nå ser jeg frem til litt late dager, for plutselig er ferien over!! :o 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails