tirsdag 13. oktober 2009

Fin Tirsdag

Idag hadde jeg ukas første dag på jobb. Alltid godt å komme ordentlig igang med uka:)
Etter jobb idag gikk jeg opp til mamma å de å hadde god laksemiddag:D :D Det er jo alltid like godt! Elsker det rett og slett:)

Idag kom også arkene til julekortene!! Og de var jo bar SÅ fine. Enda finere i virkeliheten enn på nettet syns jeg:)


Fine, ikke sant??


Så i kveld fikk jeg satt og fikk begynt på julekortene.. Fikk laget 4 stk, 3 forskjellige samtidig som de er litt like også..
Her er ett par av kortene jeg fikk laget:)





Tenkte jeg skulle prøve meg med de røde arkene i helga eller noe.. Gøy er det iallefall, når enn endelig får satt seg ned med det:)

Snart natta her så jeg tror ikke jeg sier noe annet enn ;
Hasta la Vista

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails