lørdag 3. oktober 2009

Sovetid....om litt..

..ja, klokka begynner å nærme seg seint og da er det på tide å få skjønnhetssøvnen sin.. Men føler meg ikke trøtt.. Ikke enda iallefall:p Tok derfor pc´n med i senga og tenkte jeg kunne blogge et lite innlegg i håp om å bli trøtt. :p

Idag er det fredag og dagen har egentlig gått fort. Jeg har fått støvsugd å litt slike ting som lett blir tiltak å gjøre, men som jo er et must.. Ellers så gikk jeg til mamma å de å gjorde ferdig middag til de kom hjem fra jobb.. Er jo så kjedelig å styre til middag til bare seg selv. Er det bare jeg som syns det..? Greit av og til men hallo.. Noe så kjipt spør du meg!

Mamma å de holder på å skifte vinduer i huset.. De begynte på seinsommeren/beg. av høsten så de blir jo ikke ferdige i år. Nå har de satt inn 9 og er godt fornøyde med det.. Pappa ville ha det tilbake til den "gamle stilen" med de koselige vinduene som de hadde før..

Her ser der jo litt av hva som er blit gjort. Mangler den ene siden her forran på huset, men det blir gjort til våren igjen. Ytterdøra er også blitt skiftet og er nå ei fin brun tik(??)-dør?? Aner ikke.. Den er iallefall finere enn den hvite!




Gleder meg til det blir ferdig til neste år. Blir mer koselig med de vinduene i og med huset er så gammelt som det er. Så nå er det oppussing i den ene stua hos de. Det vil si at jeg har vært der å hjulpet å rive tapet idag. Syns det er så gøy jeg! Så bare ring om noen trenger tapet-rive-hjelp.. I´ll be there;) Hehe..

Da jeg kom hjem i kveld fikk jeg besøk, og det er jo koselig som alltid! Har sett x-faktor, senkveld og reprisen på Torsdag kveld fra Nydalen. Vært en avslappet kveld forran tvn med andre ord:)

Sånn over på noe helt annet.. Må bare fortelle at jeg har bestillt meg oppbevaringskoffert fra Panduro til scrapping utstyret mitt..




Gleder meg bare SÅ til den kommer. Da kan jeg endelig få noe orden i alt!! Det trengs.. Har kjøpt mye på kort tid og trenger system! Så om det er noen som har bra ideer på diverse oppbevaring; KOM MED DE!! Skulle virkelig ønske jeg hadde et eget hobbyrom der alt bare kunne ligge på en pult eller et bord.. Er så ufattelig kjedelig å måtte pakke opp og ned for hver gang jeg skal lage noe.. Derfor det har vært så greit å hatt alt stående hos søs som jo driver kort&scrap (www.kortogscrap.no).. Ho har jo rommet der alle varene til nettbutikken er, til å sitte å lage i også. Og da kan bare alle tingene ligge til neste gang. Fantastisk! ;) Men var litt greit å få tingene hjem igjen også. Slippe å være avhengig å gå opp der hver gang man vil lage noe.. Så ja.. Gleder meg til å få orden på alt! :)

Jøuda.. Såååe, sånn e det! Kjenner jeg er sikkelig skrive-trengt idag.. :p Men vet ikke helt hva jeg skal skrive så da blir det jo bare rot:p Hmm.. Nei, klokka kommer seg jo også nå så må vel prøve å sove litt.. Hører det regner utenfor også. Hæli! :D Er så utrolig koselig å legge seg å høre regnet plaske utenfor <3

Bonne nuit et doux rêves <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails