torsdag 22. oktober 2009

Mens jeg venter..

.. på at "Torsdag kveld fra Nydalen" skal begynne så kan jeg jo slenge inn et lite blogginnlegg.. Sitter også for øyeblikket å venter på at Pingo skal komme i døra å hente Singstar spillene som ligger her.. Jeuda jeuda..

Idag har jeg jo som hver Torsdag, vært på jobb. Masse å gjøre så tiden gikk fort. Fikk montert 2 bryllupsalbum, korpsbildene ble printet og jeg fikk kutta de til. Mangler kun å få noen av de i ramme så er de også klare for levering.. Er så godt å få unna ting:D Julekortene jeg laget for Monica å de ble jeg også helt ferdige med idag;



Så jeg fikk de med meg hjem så kom Monica her en tur i kveldinga å henta de. Ho kjørte Marthine på svømming så da satt ho bare her i mellomtiden å jabba til Marthine var ferdig. Koselig med besøk av ho, som alltid:D

Så min dag har vært fin.. Nå er det jo helg også for min del så det er hææææærlig:D I helga skal jeg lage meg tacopizza. Det bestemte jeg meg for istad.. Så tror det blir å lage det imorra kveld. Gleder meg allerede;) Og på Søndag skal heeeele familien til mor på koldtbord. Det blir virkelig godt! :D Så jeg tror dette blir en koselig helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails