søndag 25. april 2010

Finfin søndag

Jeg har idag hatt en kjempefin søndag! Lenge siden jeg har hatt sånnen kos dag syns jeg.. Starta dagen med å hente minste mann jeg er tante til. Vi storkoste oss ute nesten hele tiden.. Var på tur å så på hestan å pippip'an:) Åsså fant vi noen traktorer og gravemaskiner etter veien som jo også var veldig interessante som gjorde at vi fikk en liten pause på turen:)

I fire tiden bytta jeg han ut med de to andre som jeg hadde lovet skulle få være med meg seinere på dagen. Jeg har laga noen konfirmasjonskort for Monni, så jeg skulle ta turen til ho i ettermiddag for å få levert de. Så da tok jeg med ungene på besøk der, og det var jo kjempestas for både store og små:) Ungene storkoste seg ute og inne, og plutselig var tiden der og vi måtte gå hjem igjen.

Så jeg har hatt en kjempekoselig tante-dag! Nå er jeg hos mamma å de hvor jeg skal sove i natt. Skal inn til kr.sand imorra tidlig og da skal pappa være med. Skal inn på sykehuset, og inn å fikse noe på ekstrautstyret i bilen. Greit å ta det i samme slengen når enn først er innover der!

Blir ingen bilder siden jeg sitter på den pcen oppe hos mamma å de og ikke på mac'en min der jeg har alle bildene.. Så sorry for det! :p Gidder faktisk heller ikke å utheve enkelte ord idag, for nå vil jeg i seng!!
NATTA GODT-FOLK <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails