onsdag 14. april 2010

Lite oppdateringer

Hey, hey, hey... Nå er det jammen maaange dager siden jeg har fått blogga.. Har rett og slett ikke hatt gidd å ta meg tid til det samtidig som jeg ikke har hatt heeelt motivasjon til å blogge heller. Har ikke helt visst hva jeg har skullet informere dere om..

Siden sist så har jeg begynt i ny jobb.. I sparebanken Sør i Farsund. Har vært der to dager, og det virker ut som en veldig grei plass å være. Så det tror jeg kan bli bra! :) Nå sitter jeg bare her å venter på at tiden skal gå, så jeg kan komme meg på brassøvelse. Har endelig kommet igang med spillinga igjen:) 

Imorra skal jeg på jobb, så rett til Lyngdal til fysio. Skal bli godt å komme å få litt varmebehandlig igjen, kjenner det trengs! 

Skal prøve å få blogga litt mer fremover, men alle har vel sine "tørke perioder" innen bloggverden:) 

Dagens sang:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails