mandag 5. april 2010

Late Hyttedager

Påska er over for denne gang og disse dagene har gått så fort! Har storkost meg på hytta og skulle egentlig ønske jeg skulle være der noen dager til.. Men men, kommer snart nye hytteturer, for nå står jo våren for tur:) 

Vel, sånn ellers så har påska bestått i late dager der man har kunnet gjøre akkurat det enn har hatt lyst til akkurat når det har passet. På torsdag kom en hel gjeng fra Lista bort å hadde paintballkrig på hauen forran hytta, som jo er tradisjon:) Så har man hatt seg ett par turer ut, oppe hos tante å de på kalkun, spillt spill, sett filmer, og bare kost oss:) Er godt fornøyd jeg! 

Var jo godt å komme hjem igår også! Da fikk jeg sett Twilight - New Moon <3 Fantastisk film som jeg lett kan se flere ganger! Gleder meg til Formørkelsen kommer til sommeren:D Nå tenkte jeg å ta meg en tur ut i finværet med litt go´musikk i øran. Kjenner det trengs:) 

C´ya

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails