fredag 7. januar 2011

Back to school...

... Ja, da har altså jeg satt meg på skolebenken igjen.. 3 1/5 år siden jeg gikk ut av påbygg, og trodde så absolutt at jeg aldri skulle sette meg på den benken igjen.. 

Nok ei gang lærte jeg at man faktisk ALDRI skal si aldri! 
Eller som de sier i en av mine favorittfilmer, "Stepmom"; Du skal aldri si aldri om du ikke mener det nok til å si det to ganger etter hverandre, aldri aldri.. 

Og jeg tror aldri jeg sa at jeg aldri aldri skulle sette meg på skolebenken igjen.. Uansett, tilbake på benken er jeg! :p Og jeg må si jeg tror det kan bli bra! Jeg tar nå Helse og Sosial vg1 fra nå og frem til slutten av April, så blir det Barn og ungdom etter sommeren.. Så nå får man nok å finne på fremover:) 
Idag kom skolebøkene som jeg måtte bestille, så det var jo topp! :) Da kan man jo bruke litt av helga til skolearbeid.. Skolearbeid liksom..Haha, merkelig å si det egentlig men.. 

Dette blir BRA!

4 kommentarer:

  1. SV: Tusen takk for det! :) Koselig du stikker innom bloggen min:)

    SvarSlett
  2. Så gøy da Hege:D Masse lykke til. Tenker dette er litt mer innteresant enn mye av det vi hadde på påbygg;) Hehe:D

    SvarSlett
  3. SV: Ja, jeg tror dette blir veldig gøy! :) Og det blir nok noe mer interessant enn påbygg selv om det jo gikk greit det også:) Skulle gjerne hatt deg ved min side i klasserommet denne ganga også! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails