tirsdag 11. januar 2011

Day 7

Day 7 - Det du kjøpte deg sist

Vel, jeg la jo ut ett innlegg igår om gårsdagens kjøp, som jo da er noe av det siste jeg kjøpte til meg selv. Men på Fredag var jeg og mamma på en runde. Da fikk jeg endelig kjøpt meg ei lita lampe til å ha i vinduet. Det ble jo så mørkt når adventstaken forsvant.. 
 Jeg kunne jo heller ikke gå forbi disse lysestakene til kubbelys! Ønska meg noen kraftige lysestaker til jul, men fikk jeg det.? Nei! Så nå tok jeg saken i egne hender;) 
Da jeg var ferdig på jobb idag stakk jeg på kiwi for å hente pakke som hadde kommet til meg. Bestillte litt forskjellig fra Hilde Heimdal Interiør for ei ukes tid siden.. Det er KNALLmye fint å få kjøpt der!
Jeg kjøpte blant annet denne fine rammen. Har allerede plassen den skal stå, klar.. Må bare få ryddet bort det som står på den hylla fra før. Bildet som er i rammen hadde jeg liggende i scrapbookingarkene mine. Så det satte jeg bare i selv:)
Jeg kjøpte også denne boksen. Det var 2 forskjellige størrelser av den boksen, og jeg kjøpte den minste. Men da jeg åpna opp pakken idag lå jammen meg den store boksen også oppi til meg. Lå med en lapp hvor det stod at ho ikke hadde inne den falske rosa jeg hadde bestillt, men at ho sendte med en annen blomst og en del andre gaver og håpet at det var greit. Det stod også at ho sendte med den store bosen og at det var ett bittelite skrap i den, men jeg kunne jo se selv om jeg kunne bruke den. Halloo..? Selvfølgelig kan jeg det!! Ble kjempeglad! :D
Lysestakene dere ser på bildet fikk jeg jo til jul. Syns de var så fine at jeg bestillte flere av de. Greie gaver, og greie å ha selv! Og jammen lå det ikke en ekstra av de også i pakken! 
Dette termometeret var jo heller ikke å unngå! I tillegg til at jeg virkelig trengte et termometer å ha i stua..
 Falt også veldig for de forskjellige tråsnellene med blonder på, og måtte bare ha denne!!

Av andre ting kjøpte jeg også noen lys til lysestakene, og som ekstra gaver fikk jeg 2 wallstickers, perlebånd og 2 magneter. Pluss den store metallboksen og en ekstra lysestake. Utrolig flotte gaver å få ekstra, var jo ikke måte på heller!! 

Så man kan jo si det sånn, at jeg har unnet meg selv litt i det siste;) 

2 kommentarer:

  1. Flotte ting du hadde handla.
    og ja, hilde heimdal er raus med gavene:)

    SvarSlett
  2. SV: Jeg er knallgodt fornøyd, både med det jeg kjøpte og gavene jeg fikk! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails