mandag 10. januar 2011

Dagens 70%

Idag tok jeg turen på Grønhaug, blomsterbutikken her, for å se om de hadde fått inn noen nye planter som IKKE skriker JUL! Men det var lite med det enda, så dermed ble det ingen blomsterkjøp på meg...
 Men derimot hadde de ett bord med varer til 70%.. Egentlig julevarer, men det først jeg så stod på bordet var disse til å ha t-lys i, og jeg vil ikke si de hører julen til men at man fint kan ha de oppe hele året. Du kan tro jeg har sikkla etter de i høst, men har aldri tatt meg råd til å kjøpe de. Jeg var ikke sein med å grabbe de idag;)
 Disse julekulene var jo bare helt nydelige! Har lyst å henge de opp i vinduet med ei gang.. Kan jeg ikke egentlig det også..? De er jo ikke jul..? Eller??
Kjøpte disse to kulene med hjerte inni, til 10 kr. stk.. Så nå er jeg klar til jul igjen;) Hehe.. Vil si jeg har gjort noen goooode kupp i dag, godt fornøyd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails