fredag 8. april 2011

The date is....

21. september!!
Da kommer Josh Groban til Norge og inntar Oslo spektrum med sin "Straight to you tour":D 
Man kan jo si at jeg ble temmelig happy-happy da datoen ble annonsert, og jeg satt klar til å bestille billett da de ble sluppet på Tirsdag. Så nå ligger billettene trygt plassert her hjemme og bare venter på å bli brukt! 
Kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg!! Nå kan bare september komme, selv om jeg håper sommeren blir lang da jeg har litt å glede meg til i den også.. Meeen, det er fantastisk å ha noe så fint å se frem til når høsten begynner innhente oss. 
Det gikk altså 4 år før man skulle få sett og hørt mannen med gullstrupen igjen, live.. Men nå er endelig ventetiden (snart) over!

2 kommentarer:

  1. Tenker du gleder deg,ja!! :) Det fortjener du!! :)

    SvarSlett
  2. SV: Du aner ikke hvor mye jeg gleder meg!! :D Åh, kan ikke annet enn å smile med tanken:))

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails