tirsdag 12. april 2011

Vår i stua

Jeg har hatt så lyst på tulipaner siden i forrige uke at idag måtte jeg bare stikke innom grønhaug for å kjøpe meg noen!!
Var noen fine oransje som stod utenfor som jeg måtte ha..
Og når jeg kom inn i butikken stod det noen fiiine gule tulipaner som de nettopp hadde fått inn.. Og da MÅTTE jeg bare ha de også!!
Byttet ut vasen jeg hadde gåsungene i med denne, og stakk i noen få tulipaner også..
 Så nå er det tulipaner rundt i hele stua og det ble plutselig vår og litt påskestemning her inne:) 
Liiiiker!!



6 kommentarer:

  1. Kjempekoselige bilder :))

    SvarSlett
  2. SV: Takk takk, Marion:) Elsker våren og alt den bringer med seg!!

    SvarSlett
  3. Så fint d blei :)

    SvarSlett
  4. SV: Thanks! :) Er godt fornøyd :)

    SvarSlett
  5. Så koselig!! Tulipaner er oppfriskende og et klart tegn på vår!! :)

    SvarSlett
  6. SV: Tulipaner er kjempefine, og en virkelig vårslig blomst!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails