søndag 10. april 2011

The spring has arrived

Idag startet jeg dagen med å bli ferdig med siste innleveringsoppgave for i år.. HIPP HURRAAAA!! Det frista lite når jeg så ut av vinduet og så blå himmel og NULL vind! 

Men etter litt oppgaveskriving kunne jeg hive meg ut døra og der slo varmen mot meg som en vegg! Okay, det var kanskje ikke så ekstremt men jeg kjente tydelig at våren var her, og det varmet i kinnene:)

Jeg gikk opp til mamma og de og der var også tantes godgutt, Mathias! Vi var ute fra jeg kom i formiddag til jeg gikk hjem nå i kveld, så jeg ser at jeg faktisk har fått litt farge i ansiktet idag. HERLIG!

Jeg, mamma og Mathias var nede på skolen for å leke litt og der så jeg mitt snitt til å plukke med meg litt gåsunger eller pysekatter til å ha i vase nå som påska nærmer seg:)
Påskekyllingen har også fått sin plass, selv om jeg er ei god uke før tia.. Men det er det eneste av påskepynt som finnes i leiligheten her. Grunnen til det er at påska skal feires på hytta, noe som jeg ser veldig frem til! Stille og rolig, familiekos, frisk luft, påske egg og grilling både på grill og bål:) 
Blir FLOTT! :D

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails