onsdag 29. juni 2011

Datoen er satt!

Idag har vært en fin dag! Etter ei natt med heller minimalt med søvn (takket være han sinte Tor med hammeren) var klokka satt på til vekking så altfor tidlig for min kropp! 
Men jeg kom meg opp å henta mamma for vi skulle til Lyngdal en tur:) 
Vi stoppa i Farsund for at jeg skulle få skrevet under på kjøpskontrakten til leiligheten. 

Ikke mindre enn 5 signaturer med fullt navn og 6 "signaturer" med initialene mine ble satt med edelt blekk på et lite, trangt og klamt kontor på ABCenter!
Og i kontrakten står det at overtagelse vil skje den 15.07.11, kl. 1200! Det vil si 16 dager til jeg står der med nøkkelen i hånda og jeg har fått meg mitt lille, egne, koselige rede! 
Det blir en fiiiiin dag!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails