torsdag 30. juni 2011

Sogndal og "Merket"!

Nå har jeg hatt ferie i ei god uke og har "bare" sju igjen.. Men tiden går nå jammen så fort at plutselig er man tilbake i det vante igjen, jobb og skolebenk. Det er bare å nyte sommeren så lenge vi har den!

Her driver jeg å pakker litt til jeg skal på ferie. Reiser på Lørdag til Sogndal! Har feriert der mange sommre fra vi var små, så det blir koselig! Og koselig at storesøs og de tre søte små også ble med, så da blir vi 9 stk på tur. Gøy! 
(Foto: Meg)
Så her skal jeg kose meg den neste uka!! 
(Foto: Google)
Sogndal by night! Det er alltid kos å komme seg en tur til vestlandet! Herlig natur og flotte folk:)

Jeg ble nylig ferdig med ei bok jeg leste og merket raskt at jeg har blitt vant med å ha bøker å lese, så da måtte jeg jo finne meg noe nytt..
Satt på nett å kikka litt og kom over en vampyrserie på 4 bøker.. Og nei, det er ikke Twilight, de har jeg jo allerede lest for lengst! 
Den første boka heter "Merket" og var ikke spesiellt dyr så jeg tenkte at jeg jo kunne prøve meg på denne, så jeg bestillte i forgårs. Hadde et håp om å få den til vi skulle på ferie og jammen dumpet den ned i postkassa mi idag :D Happy!! Gleder meg til å ta fatt på den:) 

Så det ligger ann til å bli en fin ferie med mange folk på tur OG lesestoff! Toppers:D 
Kommer tilbake med nye innlegg med referat fra turen når vi kommer tilbake, og da blir det nok også gjevnlige oppdatteringer på leiligheten og fremgangen der. 
** Stay tuned **

2 kommentarer:

  1. Stilig med bildene!! :D Skulle tro det var samme person som hadde tatt dem, så like som de var i forhold til plassering,osv :)

    Åh, du har en KNALL til foran deg!! :D Jeg unner deg det SÅ masse!! Dette er sommeren din ihvertfall ;)

    Selv om jeg allerede vet det, så håper jeg dere får en fantastisk tur!! :D

    SvarSlett
  2. SV: Ja, jeg så det da jeg fikk lasta de opp under hverandre her at de var tatt ganske likt.. Utrolig tilfeldig, men morsomt da:)

    Jaa, jeg får ikke jeg tidenes sommer så vet ikke jeg iallefall!! Håper aldri den tar slutt:p Hehe.. Og sååå kos å høre du unner meg det så masse, det settes stooor pris på !! :D

    Og turen kommer til å bli knall, det er jeg sikker på! Du skal få oppdatteringer underveis ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails