fredag 10. juni 2011

Diverse oppbevaring

På Onsdag var jeg i Lyngdal å kjøpte et helt enkelt og greit vitrineskap eller hva det heter.. Tenkte jeg skulle ha det i stua til å oppbevare litt finere servise som jeg ikke bruker så ofte, samt det blir plass til duker og andre ting i skuffene. 
 Når det gjelder gangen så skal jeg ha skoskap. Det har jeg her hvor jeg bor nå og syns det er himla greit. Det blir mye mer ryddig i gangen og det minsker sjansen for å snubble i alle skoene som ofte havner rett forran inngangsdøra ellers.
Tenkte da å kjøpe dette skoskapet her på ikea. Det har dobbel rad inni hver skuff så man får plass til dobbelt så mange sko som om det bare var helt enkelt.

Ifølge informasjonen på ikea sine sider skal det være plass til 18 par sko i denne saken her. Så da starter jeg med innkjøp av ett sånnet så får jeg heller oppgradere med ett til om det trengs etter hvert..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails